کلایمر

کلایمر و فروش کلایمر اجاره کلایمر جایگزین داربست

کلایمر

کلایمر و فروش کلایمر اجاره کلایمر جایگزین داربست

شرکت فعال در زمینه کلایمر

  • ۰
  • ۰

کلایمر هزاران تکنسین را آموزش داده است تا با خیال راحت با تجهیزات جایگزین داربست کلایمر نما کار کنند. ما دوره های آموزشی را در طول سال در کلیه مراکز عملیاتی آمریکای شمالی ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که اپراتورهای مرحله نوسان در سراسر کشور دسترسی راحت و محلی به دوره های تأیید شده کلایمر دارند. این دوره ها در دسترس همه اپراتورهای مرحله نوسان است ، خواه از تجهیزات جایگزین داربست کلایمر نما اجاره کلایمر به صورت اجاره ای استفاده کنند و هم از مراحل خریداری شده خود استفاده کنند.

مزایای آموزش اجاره کلایمر :

آموزش دستی در زمینه تقلب ، بازرسی ، حفاظت از سقوط و عملیات مرحله نوسان و نجات

آگاهی ایمنی کارگران را بهبود می بخشد

به کنترل هزینه های مربوط به تصادف کمک می کند

انطباق کلایمر حفظ می کند

به دلیل خطاهای عملگر ، خرابی را ذخیره می کند

از سوءاستفاده از تجهیزات در سازه ها جلوگیری می کند

حرفه ای تر کارکنان را پروژه می کند

تعهد به ایمنی کارکنان را نشان می دهد

نزدیک به 70 سال ، اجاره کلایمر مراحل تعلیق مرحله یا نوسانات و محصولات دارویی کلایمر نما مرتبط را ارائه می دهد تا پیمانکاران با خیال راحت در ارتفاع کار کنند. ما می دانیم که کار ما کمک به شما در انجام کار خود با خیال راحت و کارآمد است. راه دیگری که ما به این تعهد عمل می کنیم ارائه انواع برنامه های آموزش ایمنی دسترسی کلایمر نما است.

گزینه های آموزش

آموزش شخص شایسته - تجارت: دوره پایه 10 ساعته در یک روز تقویم تکمیل می شود
آموزش شخص شایسته - صنعتی: تقلب های صنعتی جایگزین برای تجارت در دوره پایه
عملکرد و استفاده از بالابر تجاری: درامز برقی و بالابر کششی برای کاربردهای تجاری
بهره برداری و استفاده از بالابر صنعتی: طبل پنوماتیک اولیه و بالابر کششی برای کاربردهای صنعتی
اداره ساختمان های شهر شیکاگو دوره آموزش شخصی شایسته را تصویب کرد
وزارت ساختمانهای شهر نیویورک کلاس ایمنی جایگزین داربست کلایمر نما 16 ساعته را تأیید کرد
دوره آگاهی 10 ساعته در شهر نیویورک سیتی
دوره 32 ساعته جعلی 32 ساعته در نیویورک

نزدیک به 70 سال تأمین کننده راه حل های جایگزین داربست کلایمر نما شده است. ما روزانه هزاران شرکت داریم که از محصولات ما استفاده می کنند. با تغییر مقررات و تجهیزات ، نیاز به برنامه درسی و برنامه آموزشی برای مشتریان ما به اولویت اصلی شرکت ما تبدیل شده است. برای پاسخ به این نیاز ، ما یک برنامه آموزش شخصیت شایسته ارائه می دهیم.

آموزش شخص شایسته چیست؟

شخص صالح را در 29 CFR 1926.450 (b) و 32/1926 (f) تعریف می کند به عنوان "کسی که قادر به شناسایی خطرات موجود و قابل پیش بینی در محیط و یا شرایط کاری باشد که غیرقانونی ، خطرناک یا خطرناک برای کارمندان باشد و دارای مجوز اقدامات فوری را برای از بین بردن آنها انجام دهید. "

برنامه آموزش شخصی صالح اجاره کلایمر به منظور مطابقت با استانداردهای کلایمر طراحی شده است و جایگزین داربست کلایمر نما یا تمرین مرحله نوسان را در مورد آگاهی از خطر و کاهش ، محافظت در برابر سقوط ، تکنیک های اساسی تقلب و دستیابی به کاهش خطرات سایت فراهم می کند که به کارفرما امکان می دهد فرد را تشخیص دهد. صالح برای استفاده از تجهیزات جایگزین داربست کلایمر نما.

برنامه برای من چه خواهد کرد؟

این برنامه اجاره کلایمر ، پس از اتمام موفقیت آمیز ، به شما به عنوان کارفرمای امکان می دهد فردی صالح را برای استفاده از تجهیزات مرحله چرخش اجاره کلایمر بگیرید و مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط کلایمر برای آموزش یک شخص ذیصلاح باشید. اگرچه تکمیل موفقیت آمیز این برنامه نمی تواند یک محل کار ایمن را تضمین کند ، اما دانش عمیق از مونتاژ ایمن و شیوه های عملیاتی برای تجهیزات جایگزین جایگزین داربست کلایمر نما اجاره کلایمر به کارمندان اصلی شما ارائه می دهد. کارمندان آموزش دیده صحیح ، با کار با تجهیزات طراحی شده و سرویس دهنده اجاره کلایمر ، مسیری طولانی را در جهت تضمین امنیت شغلی طی می کنند.

کارگران در حال گذراندن دوره ، گواهی را از کلاس دریافت می کنند که مناسب برای نمایش یک بازرس کلایمر در طی یک بازدید از محل است. با گذراندن دوره می توان از مدرک آموزش ایمنی مداوم به شرکت بیمه و کلایمر استفاده کرد. صدور گواهینامه همچنین می تواند به شما نشان دهد که پیمانکار عمومی یا مالک خود را که مطابق با کد های امنیتی کلایمر برای جایگزین داربست های کلایمر نما رعایت می کنید نشان دهید.

دوره های آموزشی در تمام سال های مراکز عملیاتی آمریکای شمالی در طول سال وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که اپراتورهای مرحله نوسان در سراسر کشور دسترسی راحت و محلی به دوره های تأیید شده کلایمر ما دارند. اگر یک کلاس آموزش شخصی شایسته را در برنامه ما که برای شما مناسب است نمی بینید ، با ما درhttps://klaymer.irتماس بگیرید تا درباره دسترسی کلایمر نما و فرصت های آموزش جایگزین داربستی اضافی صحبت کنیم.

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • ویدا علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی